Met de vlam in de pijp...

22 juni 2018 - Dangast, Duitsland

Vannacht is er heel veel regen gevallen. Gelukkig zou het bijna de hele dag droog blijven. Nog wel steeds windkracht 6 uit het noordwesten, maar na de eerste 10 km hadden we de wind weer in de rug. Dus we vlogen weer lekker langs de schapen die hier achter hekken staan, dus geen gedoe met veeroosters. Ook vandaag weer veel hazen gezien en een prachtige wolk met spreeuwen. En een vogelpoepje op de jas. Maar ook drie overvliegende lepelaars. Mooi gezicht. Af en toe even aan de andere kant van de dijk gekeken. Het Waddeneiland Nordeney zien liggen. Ook nu weer een paar stukjes ingekort want die 750 km naar Hamburg kloppen niet helemaal. Het zijn er wel wat meer. Dus vandaag en morgen doen we een paar kleine aanpassingen en dan komt het goed. Qua landschap verandert er niet zo veel, behalve dat het hier om wat kleinschaliger landbouwgebieden gaat. We zitten nu in een toeristisch oord (Dangast) en hebben 101 km gereden. Lijkt niet zoveel ten opzichte van gisteren maar we hebben wat vaker gepauzeerd.

1. Geraldien:
    23 juni 2018
    Wat hebben jullie nog veel km gefietst! We maakten ons wel zorgen met dat vreselijke weer. Gelukkig hadden jullie de wind in de rug. Weer veel fietsplezier voor vandaag!
  2. Corry:
    23 juni 2018
    Een kopje koffie en weer een verslag van jullie.
    Dank je wel.
  3. Odilia Klein:
    23 juni 2018
    Wat kan je toch prachtig beeldend schrijven! Mooie beschrijvingen en wat is Nederland ook mooi! We genieten ervan. Goede tocht!