Abrupt einde

20 juni 2019 - Rotterdam, Nederland

Daar zitten we dan. Thuis. Vanmorgen besloten we dat met deze wond niet te fietsen valt. Dus in plaats van naar Assen te fietsen zijn we naar het station gereden en zijn we met de trein naar huis gegaan. Vanmiddag kon Olphaert gelukkig even bij de huisarts langs en hij vermoedde dat de eiken-processie rupsen er ook wel een aandeel in hebben gehad..... Omdat de wond open is heeft Olphaert een antibiotica kuurtje gekregen. En wat onze muggenbultjes betreft zei de arts dat het ook bedwantsen zouden kunnen zijn geweest. Dus alle kleren wassen op 60 graden en maar hopen dat ze hier niet in ons bed terecht komen.

De opening in Enschede gaan we nu maar per trein bezoeken.

Hiermee eindigt dus veel te snel deze editie van onze verhalen op het blog. Maar....half augustus gaan we weer een week of vier fietsen. Dan moet die wond toch wel genezen zijn. En dan ‘spreken’ wij elkaar weer.

1. Marjolijn:
    20 juni 2019
    Lieve Meta en Olphaert, wat een enge-beesten-ervaring, zo beeldend beschreven dat we er de plaatsvervangende kriebels van kregen. Beterschap gewenst en we ❤️ You!
  2. Winnie:
    Lieve Meta en Olphaert,
    Ja, die kriebels komen meteen binnen. Alle tassen, etc. moeten dan ook gedaan worden. Of in de vriezer voor een bepaalde tijd en/of inderdaad op 60 graden wassen. Olphaert hoeft gelukkig niet op 60 graden of in de vriezer :-) Gelukkig gaan jullie in de rebound in augustus. Liefs van Winnie
  3. Jaap:
    20 juni 2019
    wat een pech. En wat een hinder; hoop dat de gevolgen snel over zullen zijn.
  4. Annie:
    20 juni 2019
    Jammer dat het op deze manier moet eindigen maar wel verstandig dat jullie naar huis gegaan zijn. Olphaert beterschap en ik hoop dat de bultjes ook snel verdwijnen. Een lieve groet
  5. Francisca:
    Hallo Meta en Olphaert,

Wat een tegenslag. Beterschap en hopelijk snel af van alle wonden en enge beestjes!

Hartelijke groet

Francisca
  6. Anneke:
    Hoi pechvogels,

Echt vervelend dat jullie vanwege al die kleine, enge beestjes voortijdig naar huis moesten. Ik kan mij voorstellen dat het niet te doen was om te fietsen met zo'n wond op je achterste. Ik hoop dat Olphaert er weer snel van af is en jullie ook geen last meer hebben van die vervelende beestjes.

Liefs, Anneke
  7. Mijke:
    21 juni 2019
    Nou ja zeg wat een pech door natuurlijke plaaggeesten.
    Om te janken dus.
    Hopelijk zijn de wonden snel weer geheeld.
    Alsnog een mooie opening gewenst.
    Liefs!
  8. Kathinka&Stefan:
    1 juli 2019
    Lieve Olphaert en Meta,
    Ik heb met terugwerkende kracht jullie verhaal gelezen. Van een vliegende start naar pijn-en kriebelellende (mooi cryptowoord) dusdanig dat de reis eerder beëindigd moest worden. Gelukkig mogen jullie in augustus weer op de pedalen en mag ik wederom mee genieten van jullie reisavonturen.