Radiostilte

4 november 2016 - Darwin, Australië

Het was even stil. En eigenlijk zouden we nu al in bed moeten liggen. Hoe laat het is? Heel verwarrend allemaal. Eerst hadden we 9 uur tijdverschil met jullie, toen ging de tijd in Nederland terug, dus toen was het 10 uur. Maar nu zitten we in Darwin en daar is het anderhalf uur vroeger. Dus met Nederland scheelt het nu weer 8,5 uur. We zijn hier een soort nachtdieren geworden want we moeten elke dag krankzinnig vroeg op. Morgen nog een keer vroeg op en dan een dagje vrij en .... uitslapen!

De 31e zijn we terug naar Melbourne gevlogen. We waren rond middernacht weer bij Alex. Een leuk weerzien. Wij wisten dat zijn ouders er zouden zijn maar wat we niet wisten is dat het zijn 50e verjaardag was. Dus we hebben nog een wijntje met hem gedronken. De volgende dag hebben we zijn ouders ontmoet. Erg aardige mensen. Het was een feestdag, dus alles was dicht en we hebben niet veel gedaan. Koffer gepakt voor de volgende dag en vroeg naar bed want we moesten de metro van 6 uur hebben. We gingen weg met 9 graden en landden in Darwin bij 32 graden. Dat is even wennen. Darwin is absoluut geen mooie stad maar we hebben een beetje rondgekeken en bij een gezellige tapasbar gegeten.

Het is nu half elf dus gaan nu slapen want om kwart over vijf gaat de wekker weer. Morgen of overmorgen volgt een verslag van onze twee trips.

1. Corry:
    4 november 2016
    Fijn weer wat te lezen. We waren zo verwend met bijna elke dag een verslag. Nieuwe omgeving weer en een groot temperatuurverschil en dan die tijden! Ik begrijp dat je erdoor in de war raakt. Groetjes, Corry