Emo’s terugreis

11 augustus 2022 - Rotterdam, Nederland

We gaan weer op pad. Oorspronkelijk wilden we zaterdag vertrekken maar een hittegolf gooit roet in het eten. Maandag vertrekken we naar Bazel, daar blijven we een paar dagen en pikken daar de terugreis van monnik Emo op, die we ook gevolgd hebben naar Rome, vijf jaar geleden. We volgen hem door Duitsland, deels langs de Rijn, naar Wittewierum in Groningen waar zijn klooster stond. Daarna gaan we weer naar huis. Totaal zal het ongeveer 2100 km zijn. We nemen er 5 weken de tijd voor. Hopelijk valt er veel te schrijven onderweg; ik ga mijn best doen zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten.

1. Jaap:
    11 augustus 2022
    Heel veel plezier op deze mooie tocht
  2. Linda en Jan:
    11 augustus 2022
    Wensen jullie een veilige mooie reis ,wij vertrekken volgende week donderdag naar VK 🇬🇧 maar ga wel jullie reisverslag volgen altijd leuk ,
    Lieve groetjes van ons beidjes 🚴‍♀️ 🌞
  3. Leo en Wilka:
    11 augustus 2022
    Heel veel plezier tijdens de mooie reis. We vinden het leuk jullie reis te volgen via het reisverslag. Groetjes van ons.
  4. Robin:
    11 augustus 2022
    5 weken!! wat een heerlijkheid om over die route te mogen fietsen. Ik hoop dat de klimaatverandering jullie er nog goed van laat genieten. Ik blijf jullie volgen
  5. Els en Paul:
    11 augustus 2022
    Leuk dast we de reis weer kunnen volgen. Bonne courage!!
  6. Anneke:
    11 augustus 2022
    Veel plezier en leuke, interessante ervaringen op jullie fietstocht. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal weer gaan beleven en kijk alweer uit naar jullie reisverslag.
  7. Annie:
    11 augustus 2022
    Wat een bijzondere reis weer. Ik wens jullie een hele mooie vakantie! Leuk dat we het weer kunnen volgen. Goede reis en geniet ervan! Een lieve groet!
  8. Lia en Antje:
    12 augustus 2022
    Veel plezier. Wat weer een bijzondere reis.
  9. Fiet:
    15 augustus 2022