We gaan weer op pad !

3 juni 2018 - Rotterdam, Nederland

Beste blogvolgers,

Zoals de meeste van jullie al weten gaan wij over 2 weken weer met de fiets op pad. Dit keer is het reisdoel Hamburg. Waarom Hamburg? Omdat Olphaert meedoet aan een tentoonstelling in de Hamburger Kunsthalle en we natuurlijk bij de opening op 28 juni willen zijn. We gaan heen via de kust: Noordzeekust, Afsluitdijk, waddenkust, overvaren naar Emden en dan verder langs de Duitse waddenkust. We blijven 5 nachten in Hamburg en gaan dan terug via de Hanzestedenroute. Dat is een grillige route die ons ook weer in Friesland brengt waar we een paar van de 11 fonteinen hopen te zien. Op dit moment wordt het derde deel van een film over het ontstaan van de fonteinen uitgezonden; vreselijk maar ook hilarisch! De heenreis is ca. 750 km en de terugreis is 1.050 km.

Dit keer geen bergen maar de wind kan een spelbreker zijn. Maar ook je vriend als je hem in de rug hebt.

Wij hebben er zin in en we hopen dat jullie een beetje kunnen meegenieten. Mocht iemand geen prijs meer stellen op de verhalen, laat het even weten dan zal ik je mailadres verwijderen.

Hartelijke groeten van
Meta Goossen en Olphaert den Otter

1. Corry:
    3 juni 2018
    Een heel mooie fietstocht gewenst.
    Leuk om vanuit mijn luie stoel jullie te volgen.
  2. Francisca:
    Hallo Meta en Olphaert,

Natuurlijk wil ik graag weer meegenieten van jullie fietsavonturen met bijbehorende avonturen.
    Dus veel succes bij fietstocht en de expositie en geniet van de tocht.

Met hartelijke groet

Francisca
  3. Odilia Klein:
    4 juni 2018
    Zo he jongens, elkaar even niet gehoord en hup daar gaan ze weer.
    Zelf zijn we ook 4 (!) Weken weg geweest dus een toevallige ontmoeting zat er zeker niet in...

wij wensen jullie een goede en mooie tocht en kijken uit naar de verhalen.
    groeten Berthold en Odilia
  4. Heleen:
    4 juni 2018
    Toch weer heel wat kilometertjes voor de boeg, maar jullie houden ervan, dus dat zal geen punt zijn. De Hanzesteden zijn sfeervol, dus de terugreis is gegarandeerd leuk.
    Toi toi
  5. Lia en Antje:
    5 juni 2018
    Hallo Meta en Olphaert,

Wij willen heel graag op de hoogte gehouden worden van jullie avonturen.
    Hopelijk hebben jullie niet teveel tegenwind. Veel plezier
  6. Mijke:
    5 juni 2018
    Mooie tocht en goeie reis. Op naar een betekenisvolle bestemming en langs sprekende plaatsen. Die Friese fonteinen spreken tot de verbeelding. Het zijn weer aardig wat kilometers. Hopelijk is de wind jullie goed gezind. Fijn om jullie te kunnen volgen. Liefs, Mijke