We fietsen weer!

16 juni 2019 - Zundert, Nederland

Beste allemaal,

We zijn weer op pad. Vandaag zitten we in Zundert, 77 km van huis. Het was behoorlijk fris toen we vertrokken maar gaandeweg werd het steeds zonniger. Nu denken jullie misschien, waarom ga je naar het zuiden als je naar Enschede wilt gaan? We hoeven pas op 28 juni daar te zijn omdat Olphaert op 29 juni een opening heeft in Concordia, Enschede. Als we rechtstreeks gaan, dan zijn we er in een paar dagen. Vandaar dat we eerst naar Zundert gefietst zijn en vandaar starten we de NAP 0 route, dwars door Nederland naar Groningen. Die route heet zo omdat het de nieuwe kustroute is in het geval de zeespiegel zo ver stijgt dat Nederland onder water loopt en daar dus de nieuwe kust gaat lopen. Beetje bizar idee. In het weekend blijven we bij vrienden in Bedum en daarna gaan we richting Enschede via de grensroute. Hoe we daarna naar huis fietsen ligt een beetje aan het weer. Vandaag was behoorlijk lazy. We hebben zelfs onderweg twee keer in het zonnetje zitten lezen. We slapen weer bij Vrienden op de Fiets. Dit keer hebben we een enorme balzaal als kamer met een eigen badkamer. Best luxe voor € 22,50 p.p.

Ik weet niet of ik heel veel ga schrijven want het moet natuurlijk wel een beetje boeiend voor jullie zijn ;-)

1. Linda en Jan:
    Lieve buurtjes,
    De vakantie is goed begonnen zoals we net hebben kunnen lezen heerlijk ontspannen...
    Wij wensen jullie nogmaals een fijne fietstocht en gezellig dat wij jullie trip middels de verhalen mogen meemaken.
    Lieve groetjes,
    Jan & Linda
  2. Marjolijn:
    16 juni 2019
    Veel plezier op jullie tocht, lieve Meta & Olphaert!
  3. Corry:
    Hoi Meta en Olphaert.
    Wat leuk dat jullie weer een fietstocht aan het maken zijn.
    Geniet ervan. Groetjes, Corry
  4. Corry:
    Hoi Meta en Olphaert.
    Leuk dat jullie weer een fietstocht aan het maken zijn.
    Geniet ervan. Groetjes, Corry
  5. Annie:
    Hoi Meta en Olphaert,

Ik wens jullie een hele fijne fietsvakantie en hoop voor jullie dat het weer een beetje mee wil werken!
    Groetjes, Annie
  6. Jaap:
    16 juni 2019
    Wist, eerlijk gezegd niet, dat jullie weer richting een opening gingen fietsen. Hadden we niet weer wat nette kleren mee moeten nemen? Prima begin van jullie tocht. Hoop, dat het zo verder gaat. Geniet
  7. Winnie:
    16 juni 2019
    Wat een goeie reden om met een lekker blokje om naar iets leuks te fietsen. Have fun!
  8. Robin:
    17 juni 2019
    Kwisthetookniet, net zoals Jaap, maar in ieder geval veel fietsplezier lieve O&M. Ik probeer te komen naar Enschede, maar weet nog niet of het lukt. liefs, Robin
  9. Odilia Klein:
    17 juni 2019
    Fijne reistijd, geniet ervan!
  10. Heleen:
    17 juni 2019
    Goed getimed. Het is heerlijk fietsweer. Dan ook nog leuke overnachtingsadresjes en Nederland nog op z'n mooist plus een bijzondere expositie, dat kan niet anders dan leuk worden. Veel plezier!