Beekse bergen

15 augustus 2022 - Hilvarenbeek, Nederland

Eindelijk, we zijn vertrokken (kilometerstand: 2135). En met heerlijk fietsweer. Wat een verschil met gisteren. Weer eens een dag zonder zon, dat is lang geleden. Jammer genoeg was de route vrij saai. De route naar Bazel hebben we zelf in elkaar moeten zetten en dan moet je maar hopen dat het aardig is. Maar vandaag hebben we vrij veel langs vrij drukke wegen gereden en dat is nooit zo leuk.

We zitten nu in Hilvarenbeek, je weet wel van het Safaripark. We kwamen er ook langs, dat wil zeggen langs het parkeerterrein. Er kwam geen eind aan....

Morgen gaan we in rechte lijn door België naar Sittard. Ook daar logeren we - net als vandaag - bij Vrienden op de Fiets. Voor mensen die niet met dit fenomeen bekend zijn: dit zijn particulieren die een kamer over hebben en die verhuren ze aan fietsers en wandelaars voor een schappelijke prijs, inclusief een stevig ontbijt.

Op de foto onze trouwe makkers op één van de weinige mooie plekjes bij Tilburg.

Vandaag 86 km gereden.

1. Robin:
    16 augustus 2022
    Hopelijk voor jullie morgen een in mooiere dag qua natuur.
  2. Stephane:
    16 augustus 2022
    De eerste stap is de moeilijkste. Daarna rijdt het vanzelf 😂. Good luck met deze nieuwe avontuur.
    Stéphane
  3. Corry:
    16 augustus 2022
    De kop is eraf. Veel mooie routes gewenst.
    Het lijkt me niet gemakkelijk met zo’n volgepakte fiets, maar jullie zijn het gewend.
  4. Marijn:
    Leuk! Goede reis!
  5. Geraldien:
    16 augustus 2022
    Is de koffieceremonie erin gebleven😊? Goede reis! We gaan jullie volgen!
  6. Linda en Jan:
    Kijken weer uit naar het volgende verhaal 🚴‍♀️🚴‍♀️🚴‍♀️ 👍🏻
  7. Annie:
    17 augustus 2022
    Behoorlijk wat volgepakte tassen op de fiets. Jullie zijn er helemaal klaar voor. Ik wens jullie vele mooie routes. Geniet ervan!