De allerlaatste !

15 november 2016 - Rotterdam, Nederland

We zijn weer thuis. Terug is ons sombere, miezerige en donkere landje. Wat een verschil met het knalharde licht dat we inmiddels gewend zijn.

We hebben een goede terugvlucht gehad. Tijdens de tweede vlucht, van Singapore naar Amsterdam, konden we naar een plaats met veel meer beenruimte verhuizen omdat het toestel niet vol zat. Dat scheelt enorm op een vlucht van 13 uur. We hebben redelijk lang geslapen, maar zijn toch hartstikke moe. Vandaag wakker blijven en vroeg naar bed en dan maar hopen dat we net als bij de heenreis geen jetlag hebben....

Er is dus een eind gekomen aan een fantastische reis. In eerste instantie was het een 'zakelijke' reis maar we hebben toch aardig wat van het land kunnen zien. De Aussies zijn erg aardig en behulpzaam en ze hebben ook een soort Engelse humor.

Wat ons betreft, een aanrader. Voor ons staat vast dat we zeker nog een keer terug gaan. We willen Nieuw-Zeeland een keer zien en nog wat andere plaatsen in Australië.  En Olphaert is gevraagd om mee te doen aan een tentoonstelling volgend jaar. Dan gaan we nog niet, maar wordt er waarschijnlijk werk opgestuurd. Maar zijn werk wordt erg gewaardeerd, dus dan moet je af en toe langskomen, nietwaar?

Dit is het einde van de blog over Australië. Bedankt voor jullie belangstelling en aan de reacties te zien hebben jullie het leuk gevonden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Fiet:
    15 november 2016
    Welkom thuis, dan maar!!!
    XF
  2. Robin:
    15 november 2016
    Tja, Veel druiliger dan het vandaag is kan haast niet. Maar ik hoop dat het toch een goed welkom thuis gevoel geeft. XXR
  3. Annie:
    15 november 2016
    Welkom thuis! Meta je hebt ons mee laten genieten met je prachtige verhalen. Ik heb ervan genoten. Ik denk dat jullie nu even moeten wennen aan het
    tijdsverschil. Jullie zullen het er
    nog vaak over hebben! Lekker nasudderen!

Een lieve groet, Annie
  4. Kathinka&Stefan:
    16 november 2016
    Het zijn de donkere dagen voor Kerst zeggen ze dan! Wel lekker kacheltje, pantoffels en kaarsjes aan, Hollandse gezelligheid alom. Welkom thuis.